maj
Höllviken,  23638
Sweden

Vårkonferens och Distriktsamråd:

18 maj 2019 på Falsterbo Kursgård i Höllviken. Registrering och frukostbulle kl. 8.15 till 09.00, Restaurang Havsnära/Falsterbo Kursgård.

Dagordning distriktssamråd och program kommer att finnas på distriktets webbsida: https://rotary2390.se

Kostnad för konferensen, frukost bulle, frukt och vatten, lunch: 225 kr per person.

Insättning av konferensavgiften görs till distriktets konto i Swedbank: 8214-99133893181

Anmälan gör ni på distriktets webbsida senast 8 maj.

Eventuella motioner skickas till 34hedberg@telia.com senast den 26 april

Läggs därefter ut på distriktets webbsida.

Varje klubb ska utse, befullmäktiga och till den årliga distriktskonferensen sända minst en elektor. Klubb med flera än 25 medlemmar har rätt till ytterligare en elektor för varje 25-tal medlemmar eller större delen av detta antal. Detta innebär, att en klubb med upp till 37 medlemmar har rätt till en elektor, en klubb med 38 till 62 medlemmar har rätt till två elektorer osv. Tilldelat antal elektorer baseras på klubbens medlemsantal enligt den senaste halvårsinbetalningen som föregår omröstningen.

Hjärtligt välkomna!

Carl Hedberg, Distriktsguvernör